Ang. fjortisbloggare

God eftermiddag  alla bloggläsare!
Det är Söndag och imorgon drar skolan igång på riktigt. Sitter just nu och tuggar på ett äpple och kollar runt lite på olika bloggar.

Usch vad skulle vilja slå till vissa blåsta brudar. En riktig fet smäll i bakhuvudet skulle de ha. Om det är någonting jag inte tål så är det tjejer som kaxar upp sig för att verka självsäkra. Det blir så utomordentligt fake när det är så uppenbart att de i själva verket är så jäkla osäkra. Te.x, i bloggen: "Jag är snyggast, och alla älskar mig". Och så Irl: "Jag är så ful, och alla hatar mig *cutcut*".  All denna ansträngning blir så totalt onödigt med tanke på att det faktiskt är så enkelt att se igenom bluffen.

- Nej, alla älskar faktiskt inte dig. Faktum är, sen du började köra med "den ack så unika självsäker-fjortis-stilen" så har allt fler människor börjat se ner på dig.

- Kan du vaken stava eller ens skriva en någorlunda enhetlig text, ett tips: lär dig det INNAN du försöker dig på att bli en storbloggare.

Jag tycker att fler borde ta sig en funderare och fråga sig själva: det dom håller på med nu, om det är någonting de kommer att vara stolta för när det blir äldre. Om inte: lägg ner. Se på Kenza och Blondinbella! De har lyckats att nå toppen utan en massa spydigheter och skitsnack. Ta efter dem.

Fuck you bitchezz!
Lite smutskastning på alla fjortisbloggar är alltid 3vligt.

Kommentarer
Postat av: per

Helt rätt ;)

2009-08-24 @ 15:59:35
URL: http://perpersson.blogg.se/
Postat av: fjortis boiiii

hahah1!! fjortis...

2011-06-23 @ 22:45:18

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback