Hiss & diss


( 1. )
Bloggar! Finns så otroligt många, för alla smaker. Mode, matlagning, kändisar, you name it. Offentliga, intressanta (oftast. annars är det ju bara att skippa just den bloggen och klicka sig vidare bland kvarstående miljontals bloggar..) dagböcker. Kan det bli bättre? ;) Jag ♥ bloggar helt enkelt!

( 2. )
Vegetarisk mat. Så himla gott, oftast nyttigare, och man slipper alla dessa äckliga inälvor och senor och skit.. Hehe.

( 3. )
Keso! Åh, jag hyllar den som kom på denna gudomliga oströra till tusen. Keso är nog det allra mumsigaste jag vet. Och det bästa är att det också är relativt nyttigt i måttliga mängder. Tyvärr existerar inte dessa "måttliga mängder" i min värld. Jag äter keso till allt! På mackan till frukost, som tillbehör till lunchen, som mellanmål direkt ur paketet, till middagen.. Ja, ni fattar.





( 1. )
Alla dessa fjantiga lagar om att det är strängt förbjudet att ladda ner filmer och musik. Det var väl ändå rätt onödigt att förstöra den ljuva friheten. Sen att artisterna och filmskaparna självklart vill ha betalt för sina grejer är en annan femma.. Hm, jag tycker att vi lämnar denna punkt nu.

( 2. )
Blåsta fjortisar som gör allt för publicitet och uppmärksamhet. Ljuger, sprider rykten etc. Sen det där gula risiga löshåret och fondationläpparna.. Usch, jag ryser av blotta tanken. Och tänk vilka hemska fläckar det skulle bli på kläderna ifall de nuddade en med sina kladdiga, alldeles för bruna, ansikten..! Urk.

( 3. )

Kommentarer
Postat av: Erica

Håller med om alltihop! Särskilt det där om keso.... Helt fantastiskt livsmedel - länge leve arla. Det enda som är lite dumt är att min pojkvän verkligen hatar det så jag måste äta mina frukostmackor med största försiktighet så att man inte hör något smaskljud från keson. ;)

2009-08-18 @ 09:21:26
URL: http://enettaiparis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback