I'm back!

Kära bloggläsare, I'm back on the track again. Wiho! Tyvärr har jag inte lyckats fixa internet hos mamma ännu, men jag återkommer med det senare. Och skitsamma att bloggdesignen krånglar, det får vi fixa en annan gång. Har annat att tänka på ;) Skolan har börjat, och utanför fönstret sipprar regnet. Trist kan många tycka, men nix, inte jag. Jag anser att det ska bli skönt att få lära sig grejer och komma in i rutinerna igen. En rätt så trevlig klass har jag hamnat i också. Att det är gråväder gör inte heller så speciellt mycket. Hade ändå inga särskillda planer för dagen. Blir väl att fixa med nya datorn (yes, man får labtops på min skola) och kika på en film eller så. Har inte så mycket mer att skriva för tillfället, så jag tänker nog återgå till mitt tevespelande nu. Hejdo!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback